Home arrow مقالات arrow راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی
spacer
spacer
spacer
امروز پنجشنبه 17 آبان 1403

کلام مدیر

این مدیریت است که از ضعیف ترین ملت ها، قوی ترین ملت ها را می سازد.  استاد شهید مرتضی مطهری

گالری


تالار مشاهیر مدیریت (خدا رو شکر... تمام شد!)


تالار مشاهیر مدیریت (آخرین کار، نصب تابلو تالار مشاهیر)


 

سایت جهت بازدید بوده و بروز نمی شود

راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 32
ضعیفعالی 
همکاری با یاسر توکلی   
1386/10/01 ساعت 11:02:52
فهرست صفحات
راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی
صفخه 2
بیشتر خرده فروشان را می توان به دو دسته تقسیم کرد :1-آنهایی که در برابر تغییر مقاومت کرده و نسبت به آن بیزارند. 2-آنهایی که تغییر را با روی باز می پذیرند و خود را با آن هماهنگ میکنند .اگر شما 12 روش کاربردی زیر را به کار گیرید در امر فروشندگی موفق خواهید بود چون این راه حل ها حاصل تجربه خرده فروشان زیادی در سراسر جهان است . 1- خودتان را بشناسید :علایق ،مهارت ها و توانایی های خود را بشناسید حفظ کار و کسب فعلی بهتر ازخلق یک شغل جدید است بنابراین باید از خود گذشتگی کنید نقش اساسی شما در ایفای وظایفی چون بازاریابی، فروش و سرپرستی کارکنان است که شما در همه اینها به تنهایی موفق نیستید بنابراین باید بدانید که کدام بخش را می توانید به تنهایی اداره کنید و در کدام بخش به کمک احتیاج دارید به همین خاطر است که باید با دیدی بی طرفانه به تمام نقاط قوت وضعف خود دقت کنید .2- برنامه رو به جلو داشته باشید :بسیاری از فروشگاه ها توسط افرادی اداره می شوند که اطلاعات چندانی نسبت به شغل خود ندارند ،اگر شما همانند مالک یک فروشگاه تخصصی ورودی و خروجی شغل خود را ندانید خیلی زود شغل خود را از دست خواهید داد به گونه ای که کارشناسان علت 80 درصد ورشکستگی ها را در 5 سال نخست کار پول نمی دانند بلکه فقدان اطلاعات و دانش تخصصی می دانند رمز موفقیت شما در این است که بدانید چگونه میتوان با اجرای یک برنامه تجاری موثر تصمیمات صحیح گرفت .3- ضعف خود را بشناسید:اگر شما معنای دانش انجام کار را به خوبی درک کرده باشید می توانید از یک گوشه رقابتی سود ببرید تفاوت های که ممکن است بقای شما را به چالش بکشد :رقابت،اندازه خدمات ،موقعیت،بازایابی،نوع مشتریان،تامین کنندگان و استراتژی های قیمت رقبا،محیط بازار ،محیط کسب و کار محلی،ظرفیت خالی فضاهای تبلیغاتی ،درآمد خانواده ،سطح تحصیلات افراد ،گروه سنی ،جمعیت نژادی ،آمار مشتریان بالقوه که یک فوشنده با ایجاد درک درستی از همه این موارد می تواند در امر فروش موفق بوده و از سایر رقبای خود در بازار پیشه گیرد .4-مشتریان خود را درک کنید:آیا به سخن مشتریان خود توجه می کنید ؟ اگر براساس خواسته مشتریان خود عمل کنید خواهید دید که آن ها از شما خرید خواهند کرد  و باعث رونق کسب و کارتان می شوند.


بعد>
spacer

spacer
© 2007-2024 UMZManagement.ir All rights reserved. Powered By Mambo.
.حقوق این سایت محفوظ است و كپی برداری از آن با ذكر منبع بلامانع می باشد
Developed By Mambolearn Group & Alireza Hosseinnejad.